Friday I´m In Love!

Jag har nog egentligen inget smart att skriva (för det har jag ju alltid annars ;p), utan bara avlägga en rapport från en relativt lugn och avspänd fredagskväll...
God mat, gott att dricka och underbar musik som ljuder ur högtalarna ;)
Det är något speciellt med fredagar, än fast det vankas jobb imorgon har man ändå den där härliga känslan av helg och oftast något party-relaterat nöje att se fram emot...några dagars flykt från den trista grå vardagen antar jag?
Och att vädret bjuder på ett förspel av sommar gör ju det hela så mycket bättre...
Veckans storstädning av lägenheten är gjord, nödvändigheterna inhandlade och allt jobb med examensarbetet ligger vilande, allt för att ge plats åt livsnjutning och påfyllning av energidepåerna...å gött e de!

Imorgon, efter avslutat butiks-arbete, vankas det drinkar i solnedgången på Henriksbergs takterass som sedan avslutas (?!) med ett besök på Belse och kvällens spelning....saturday night metal-fever!
Tills dess höjer jag mitt glas med gott vitt och säger; friday I´m in love...skål på er vänner!

DAGENS;
Måste ju bara bli "fredags-drinken" -den lätta

Highballglas
Ca 5 isbitar
1 slice citron
X-cider, rubarb


Skål!..... ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0